Dette websted benytter cookies til at forbedre kvaliteten af dit besøg. Når du bruger vores hjemmeside accepter du vores brug af cookies. Læs mere om cookies og hvordan du kan deaktivere dem

OK
Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Kontakt os

Bemærk at vores kontor er kontantløst.

Åbningstider for bookede møder

Mandag - Fredag 10.00 - 16.00


Telefontider for kundeservice og bookning af møder

Mandag - Fredag 10.00 - 16.00


Privat

Telefon: +45 8897 9020
E-mail: privat@swedbank.dk


Erhverv

Telefon: +45 8897 9040
E-mail: corporate@swedbank.dk


Kortindløsning og terminaler

Bliv kunde

Telefon: +45 70 300 121
E-mail: cardservices@swedbank.dk

Kundeservice

Telefon: +45 70 300 123
E-mail: cardservices.support@swedbank.dk


Klagemuligheder

Klik her

Woman using her mobile

Mobilbanken

Med Mobilbanken får du adgang til din bank via din Apple eller Android telefon/tablet. Du kan se oversigt over dine konti og posteringer samt foretage overførsler til både konti i Swedbank og konti i andre banker samt slette kommende betalinger

Woman talking in her phone while using the computer

IT - Support

Kontakt IT-Support på telefon +45 70 24 66 40. Hav altid dit bruger-id klar, når du ringer til IT-Support, da du skal oplyse dette ved henvendelse

Two business men looking at a laptop in a restaurant.

Spærring af VISA/Dankort

Hvis du opdager, at dit VISA/Dankort er bortkommet, skal du så hurtigt som muligt sørge for at få spærret dit kort. Ring til Nets på telefon +45 4489 2929 (24 timer i døgnet)

Sådan finder du os


Vores besøgsadresse er: Kalvebod Brygge 45, 1560 København V

Til fods

Fra Københavns Hovedbanegård tager det ca. 15 minutter at gå til vores kontor lige over for Tivolihotellet.

Bus

Linje 34 (Tivolihotellet)

S-tog

Stå af på Dybbølsbro Station. Herfra tager det ca. 10 minutter at gå til vores kontor.

Bil

Vi har kundeparkering foran kontoret. Parkeringspladser er markeret med ”kundeparkering”.
P-billet udleveres ved henvendelse i vores reception

Klik her for kort

Luk Udskriv