We use cookies to provide you with a better online experience. By visiting our site you accept our use of cookies.

Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Swipp lukker den 28. februar 2017

Betalingsløsningen Swipp lukker.

Det betyder, at du fra 1. marts ikke længere kan overføre eller modtage beløb via din Swipp-app. Du vil dog fortsat kunne se tidligere Swipp-posteringer i din Internetbank og Mobilbank.
Swedbank og landets øvrige danske pengeinstitutter er gået med i MobilePay-samarbejdet for at sikre vores privat- og erhvervskunder en stærk mobil betalingsløsning der kommer til at indeholde det bedste fra Swipp og MobilePay.

Desværre tilbydes MobilePay kun til kunder som har både et dansk personnummer og en dansk folkeregisteradresse. Swedbank har været i dialog med Danske Bank om at få ændret dette, da det desværre vil ramme mange af vores kunder, at de ikke vil kunne lave mobil betalinger, når Swipp lukker. Danske Bank har ikke ønsket at ændre så MobilePay kan tilbydes kunder med eksempelvis et dansk personnummer og en adresse i Sverige.

Luk Udskriv